אבי יוסף

רעננה חייבת
מנהיגות מאחדת

רעננה עיר המשפחות

עיר המשפחות

חולון עיר הילדים? תל אביב עיר ללא הפסקה? באר שבע בירת הנגב?

רעננה תהיה עיר המשפחות!

לערים רבות ברחבי העולם יש כינויים, כולנו יודעים ש"התפוח הגדול" מתייחס לעיר ניו-יורק, מונח שמתאר את הטופ של הטופ, פריז היא "עיר האורות" בשל היותה אחד המרכזים הגדולים של נאורות וידע וגם הראשונה להשתמש בתאורת רחוב עשירה בזמן שערים אחרות באירופה נשארו בחושך. כך גם תל אביב ידועה בכינוי "עיר ללא הפסקה" בזכות קצב החיים התוסס שאינו פוסק סביב השעון.

כל עיר זוכה למיתוג שונה, כזה שאינו מתבסס על קלישאות של אנשי פרסום אלא על די.אנ.איי אמיתי שמאפיין את העיר וניכר להבחין בו בכל ביקור בה כאורח ולהרגיש אותו מקרוב יום יום כתושב.

החזון שלי הוא למתג את רעננה כעיר המשפחות.

עיר שמספקת איכות חיים גבוהה לכל תושב בכל נקודת זמן במעגל החיים המשפחתי בו הוא נמצא. עיר שמחברת בין אנשים מכל המינים והגוונים ויודעת תמיד להכיל ולקבל את האחר.

זוהי "קהילת רעננה". רשת של משפחות, שכנים וחברים בה כל תושב מרגיש מחובר, סביבה חמה ומשפחתית, מזינה ותומכת שבה אפשר להתפתח, לתרום ולייצר זיכרונות משותפים שנותנים משמעות לחיים.

רעננה, עיר המשפחות, תחזור להצטיין בכל תחום, חינוך, תרבות, העשרה, מסגרות לצעירים, בוגרים וגם בני הגיל השלישי. עיר המייצרת חוויות למשפחות שגרות בה, עם אירועים משותפים לילדים ומבוגרים, ברמת עיר אבל גם ברמת שכונה, עם ההתאמות הנדרשות לכל קהילה מקומית, פעילויות, אתגרים, תחרויות ויוזמות לפיתוח כישרונות אישיים ומשפחתיים.

כאב לארבעה, המתגורר בשכונת הפרחים ברעננה מזה 25 שנה וכמי שיזם ומנהל פרויקטים קהילתיים כגון: עמ"י (עסקים מלמדים ילדים), שעה שבועית בקהילה, פרויקט מחשב לכל ילד, אני חי ונושם יום יום את העוצמה והכוח האינסופי שיש לקהילה וכיצד המעגל של קבלה ונתינה מעצים אותנו כחברה.

רק ביחד נוכל לייצר את "קהילת רעננה" שתשמש מודל לחיקוי לערים רבות.

רק ביחד נוכל למתג את רעננה כעיר המשפחות.